Din activitatea Nazdravanilor

vineri, 27 ianuarie 2012

Retrospectiva Semestrul I

Dupa o vacanta frumoasa, cu multe sarbatori ce ne cladesc unele din cele mai frumoase amintiri din copilarie, ne-am intors la scoala pentru un nou semestru, cu noi forte si, hai sa recunoastem, ca ne era si putin dor. Macar putin...

Sa privim pentru un moment la clipele petrecute impreuna in semestrul ce tocmai am incheiat.

Din creatiile noastre si cu ajutorul unora dintre parinti si bunici am realizat o expozitie la Biblioteca Gh. Asachi, Filiala "Vasile Alecsandri" cu Eco-decoratiuni de Craciun.

Multumim Doamnei bibliotecar Chirnoaga Maria  pentru amabilitatea de a ne gazdui activitatea! Expozitia a fost publicata si pe site-ul bibliotecii.

Multumim in special d-nei Grosu - mama lui Razvan, d-nei Croitoru - mama Anei, d-nei Ilas Geta - bunica Ioanei, d-nei Craciun Elena - bunica lui Iancu, si d-nei  Zamfir - mama Biancai ,pentru ajutorul acordat!






Ne-am verificat cunostintele si ne-am luptat cu punctele la concursul Comper la MATEMATICA si la LIMBA ROMANA




Ana Maria Croitoru - Premierea la Revista Cronica, locul II




Andreea Stefaroi - locul II concursul Revista Cronica



Desenele participante la concursul "Picteaza cu mine frunze si copaci de toamna"






Marian Bita - Locul I

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu