duminică, 7 aprilie 2013

SA STII MAI MULTE , SA FII MAI BUN!

Activitatile desfasurate in saptamana care tocmai s-a incheiat le-am dorit a fi un pic altfel. Sa ne dezvolte curiozitatea, ambitia si nu in ultimul rand dorinta de a fi mai buni si  mai respectuosi cu cei din jur.
 Luni am lucrat marionete,  in parteneriat cu colegii nostri mai mici , de la Clasa pregatitoare A.
Marti ne-am ocupat de decorarea marionetelor.
Miercuri am avut o zi foarte incarcata: Am fost in vizita la o fabrica de mobila, am experimentat impreuna cu Ateliere Copii.









Joi, am pus din nou accent pe prietenie, colaborare si experimente interesante. In parteneriat cu colegii nostri de la clasa a III-a A, am participat la activitatile din cadrul EDU FUNNY FEST. De cum am ajuns, cei de la RECUMEDIS ne-au invitat sa ne energizam cu o portie din SALATA URIASA de fructe.
Recumedis ne rasplatea munca
Am observat dotarile unei masini de interventie
Inca un progres al tehnologiei..


Atelier Quilling 
Jocuri interesante
 
Asa o tabla ne-am dori si noi!

Vineri ne-am delectat la Teatrul Luceafarul cu un spectacol deosebit ,,FRAM; URSUL  POLAR”

Crede ca am reusit sa ne realizam obiectivele acestei saptamani: Sa stim mai multe, sa fim mai buni!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu